Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Radni chcą niższych opłat w strefie parkowania w Lublinie. Ale nie dla wszystkich

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 23 maja 2019 r. o 08:15 Powrót do artykułu
To jest absurd. Opłaty powinny wzrosnąć a strefa powinna być powiększona. Samochody z miasta WON. Aut w tym kraju jest za dużo. Trzeba je wywalać. Ruch radnych jest wstecznym, głupim i ZACOFANYM pomysłem. Debilizm
 Mam nadzieję że w artykule jest mowa o zróznicowaniu a nie że będą niższe ceny od tych które są obecnie. Uważam ,że juz czas na podniesienie opłat . Należy również zmobilizowac słuzby aby niemozliwe sie stało cwaniackie i burackie parkowanie w płatnej strefie na zakazie i bez mandatu. To  że cwaniacy nie dostają mandatów to jest tak jakby ktoś kpił z tych którzy płacą. potwierdza to tylko opinię że Polska to raj dla kombinatorów , przestępców i cwaniaków. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jestem z LU tu płace podatki wszelkiego rodzaju więc pomysł z różnicą jest ok. Jasne że w Zamościu czy Chelmie ja zapłacę wiecej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W Lublinie powinny być TRAMWAJE na wydzielonych torowiskach. Tramwaje są pojemne, jeżdżą bardzo szybko. Ukształtowaniwe terenu NIE JEST problemem - podobne górki co w Lublinie są też w Lizbonie, SanFrancisco, czy w OLSZTYNIE  i tramwaj zbudowano. Urzędnicy otwórzcie wreszcie oczy na świat i patrzcie w przyszłość, a nie tylko w te gawniane troljebusy inwestujecie.
A ja proponuję metro
proponujesz metro, bo jesteś kompletnym ignorantem który w żałosny sposób próbuje sprowadzić temat ad absurdum - Ale nigdy nie jest za późno na nabranie wiedzy -  poczytaj sobie co to tramwaj, a co to metro
 Absurdem jest propozycja tramwaju na wąskich ulicach śródmieścia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jestem z czechowa, placę tu podatki, to logiczne że mnie jest łatwiej wsiąść w autobus i podjechać do centrum, niż komuś kto przyjeżdza spoza miasta np do jakiegoś urzędu... dopóki nie ma park&ride to przyjazd spoza miasta i przesiadka w autobus to absurdalny pomysł. jak dla mieszkańców miasta będzie tańszy bilet za parkowanie, to nigdy korki nie znikna, nigdy się nie zmniejszą. trzeba stwarzać takie warunki, by zachęcać do jazdy rowerem, autobusem! zamiast tańszych biletów za parkowanie, zrobić tańsze bilety MPK! i więcej buspasów! by opłacało się jechać MPK, by każdy miał świadomóść że jak wsiądzie w autobus to szybko wszędzie dojedzie, a jak wybierze swoje auto to będzie stał w korku - to jedyna opcja by zachęcić ludzi do korzystania z autobusów czy rowerów. a ci co nie mogą ze względow róznych -zdrowotnych, z charakteru pracy - będą mieć luźniej na ulicach jak my co możemy przesiądziemy się do MPK. ale za to że jadą autem niech płacą za parkowanie - wszyscy - niezaleznie od tego gdzie mieszkają.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W Lublinie powinny być TRAMWAJE na wydzielonych torowiskach. Tramwaje są pojemne, jeżdżą bardzo szybko. Ukształtowaniwe terenu NIE JEST problemem - podobne górki co w Lublinie są też w Lizbonie, SanFrancisco, czy w OLSZTYNIE  i tramwaj zbudowano. Urzędnicy otwórzcie wreszcie oczy na świat i patrzcie w przyszłość, a nie tylko w te gawniane troljebusy inwestujecie.
A ja proponuję metro
proponujesz metro, bo jesteś kompletnym ignorantem który w żałosny sposób próbuje sprowadzić temat ad absurdum - Ale nigdy nie jest za późno na nabranie wiedzy -  poczytaj sobie co to tramwaj, a co to metro
Absurdem jest propozycja tramwaju na wąskich ulicach śródmieścia.
 powtórzę jeszcze raz - poczytaj sobie co to jest tramwaj, jaką ma szerokość (podpowiem: np. pesa twist jest węższa od autobusu) i nie bredź że ulice które mieszą autobus/trolejbus nie pomieszczą tramwaju
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W Lublinie powinny być TRAMWAJE na wydzielonych torowiskach. Tramwaje są pojemne, jeżdżą bardzo szybko. Ukształtowaniwe terenu NIE JEST problemem - podobne górki co w Lublinie są też w Lizbonie, SanFrancisco, czy w OLSZTYNIE  i tramwaj zbudowano. Urzędnicy otwórzcie wreszcie oczy na świat i patrzcie w przyszłość, a nie tylko w te gawniane troljebusy inwestujecie.
A ja proponuję metro
proponujesz metro, bo jesteś kompletnym ignorantem który w żałosny sposób próbuje sprowadzić temat ad absurdum - Ale nigdy nie jest za późno na nabranie wiedzy -  poczytaj sobie co to tramwaj, a co to metro
Absurdem jest propozycja tramwaju na wąskich ulicach śródmieścia.
 a to ktoś proponuje wciskać tramwaj na ul. Zieloną albo Kozią?? to by był rzeczywiście niezbyt mądry pomysł :D
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W Lublinie powinny być TRAMWAJE na wydzielonych torowiskach. Tramwaje są pojemne, jeżdżą bardzo szybko. Ukształtowaniwe terenu NIE JEST problemem - podobne górki co w Lublinie są też w Lizbonie, SanFrancisco, czy w OLSZTYNIE  i tramwaj zbudowano. Urzędnicy otwórzcie wreszcie oczy na świat i patrzcie w przyszłość, a nie tylko w te gawniane troljebusy inwestujecie.
A ja proponuję metro
proponujesz metro, bo jesteś kompletnym ignorantem który w żałosny sposób próbuje sprowadzić temat ad absurdum - Ale nigdy nie jest za późno na nabranie wiedzy -  poczytaj sobie co to tramwaj, a co to metro
Absurdem jest propozycja tramwaju na wąskich ulicach śródmieścia.
powtórzę jeszcze raz - poczytaj sobie co to jest tramwaj, jaką ma szerokość (podpowiem: np. pesa twist jest węższa od autobusu) i nie bredź że ulice które mieszą autobus/trolejbus nie pomieszczą tramwaju
 Ja wiem co to jest tramwaj. Wciskając dwa tory tramwajowe na Krakowskie czy 3-go maja  zabrakó by miejsca nawet na jeden pas ruchu dla samochodów. Dwa razy się zastanów (jeśli potrafisz) zanim będziesz proponować takie durne pomysły
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W Lublinie powinny być TRAMWAJE na wydzielonych torowiskach. Tramwaje są pojemne, jeżdżą bardzo szybko. Ukształtowaniwe terenu NIE JEST problemem - podobne górki co w Lublinie są też w Lizbonie, SanFrancisco, czy w OLSZTYNIE  i tramwaj zbudowano. Urzędnicy otwórzcie wreszcie oczy na świat i patrzcie w przyszłość, a nie tylko w te gawniane troljebusy inwestujecie.
A ja proponuję metro
proponujesz metro, bo jesteś kompletnym ignorantem który w żałosny sposób próbuje sprowadzić temat ad absurdum - Ale nigdy nie jest za późno na nabranie wiedzy -  poczytaj sobie co to tramwaj, a co to metro
Absurdem jest propozycja tramwaju na wąskich ulicach śródmieścia.
powtórzę jeszcze raz - poczytaj sobie co to jest tramwaj, jaką ma szerokość (podpowiem: np. pesa twist jest węższa od autobusu) i nie bredź że ulice które mieszą autobus/trolejbus nie pomieszczą tramwaju
Ja wiem co to jest tramwaj. Wciskając dwa tory tramwajowe na Krakowskie czy 3-go maja  zabrakó by miejsca nawet na jeden pas ruchu dla samochodów. Dwa razy się zastanów (jeśli potrafisz) zanim będziesz proponować takie durne pomysły
 no to nie bredź że ulice są za wąskie, tylko napisz po prostu że samochody są świętością najważniejszą i broń boże je poszkodować celem budowy wydajnej komunikacji miejskiej...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
przypominają mi się lata 90te kiedy to na Słowacji w wielu hotelach czy pensjonatach były trzy ceny - najniższa dla Słowaków, wyższa dla Niemców i najwyższa dla wszystkich innych - czyli głównie dla nas. jakie trzeba mieć guano w mózgu by wymyślać takie rzeczy, tego nie dowiemy się nigdy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W Lublinie powinny być TRAMWAJE na wydzielonych torowiskach. Tramwaje są pojemne, jeżdżą bardzo szybko. Ukształtowaniwe terenu NIE JEST problemem - podobne górki co w Lublinie są też w Lizbonie, SanFrancisco, czy w OLSZTYNIE  i tramwaj zbudowano. Urzędnicy otwórzcie wreszcie oczy na świat i patrzcie w przyszłość, a nie tylko w te gawniane troljebusy inwestujecie.
powinno być torowisko środkiem na KrakPrzedm i 3Maja a po bokach deptak - dla samochodów zostawić tylko ruch poprzeczny: ewangelicka-chopina i wieniawska-lipowa-racławickie
 dokładnie, to by było jednocześnie ostatczne zakończenie kariery Krakowskiego  jako ścieku tranzytowego dla kierowców przemieszczających się od jednej dzielnicy do drugiej, co jest obecnie patologią na KP i 3Maja...a kierowcy ze wsttem do komunikacji miejskiej po zamknięciu KP dla aut i tak by mieli dogodny dojazd do ścisłego centrum przez ulice poprzeczne do Krakowskiego
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W Lublinie powinny być TRAMWAJE na wydzielonych torowiskach. Tramwaje są pojemne, jeżdżą bardzo szybko. Ukształtowaniwe terenu NIE JEST problemem - podobne górki co w Lublinie są też w Lizbonie, SanFrancisco, czy w OLSZTYNIE  i tramwaj zbudowano. Urzędnicy otwórzcie wreszcie oczy na świat i patrzcie w przyszłość, a nie tylko w te gawniane troljebusy inwestujecie.
A ja proponuję metro
proponujesz metro, bo jesteś kompletnym ignorantem który w żałosny sposób próbuje sprowadzić temat ad absurdum - Ale nigdy nie jest za późno na nabranie wiedzy -  poczytaj sobie co to tramwaj, a co to metro
Absurdem jest propozycja tramwaju na wąskich ulicach śródmieścia.
powtórzę jeszcze raz - poczytaj sobie co to jest tramwaj, jaką ma szerokość (podpowiem: np. pesa twist jest węższa od autobusu) i nie bredź że ulice które mieszą autobus/trolejbus nie pomieszczą tramwaju
Ja wiem co to jest tramwaj. Wciskając dwa tory tramwajowe na Krakowskie czy 3-go maja  zabrakó by miejsca nawet na jeden pas ruchu dla samochodów. Dwa razy się zastanów (jeśli potrafisz) zanim będziesz proponować takie durne pomysły
no to nie bredź że ulice są za wąskie, tylko napisz po prostu że samochody są świętością najważniejszą i broń boże je poszkodować celem budowy wydajnej komunikacji miejskiej...
 A może tramwaj wodny. Po Bystrzycy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pomysl jest bardzo dobry. W tej chwili miasto jest 'zalane' samochodami spoza Lublina wiec na początek niech przyjezdni placa wiecej za parkowanie, a w kolejnych krokach miasto powinno rozwiazac problem tych samochodow spoza Lublina, ktore stoja w miejscach gdzie placic nie trzeba calymi tygodniami i zajmuja tym samym miejsca ludziom, ktorzy zyja i pracuja w Lublinie od lat. Studenci przyjezdzaja zlomami z okolicznych wsi, zostawiaja samochod na caly tydzien pod blokiem, w ktorym wynajmuja pokoj, po czym w piatek odjezdzaja po walówke na weekend. Wtedy miasto oddycha, jest latwiej zaparkowac. A w niedziele wieczorem horror powraca.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak ktośwyżej napisał: tylko przesiadka w autobusy rozwiąże problem korków. zatem nie tańsze parkowanie ale tanśze bilety MPK i duzo buspasów, by była zawsze pewnośc że to autobusem dojedziemy na czas a nie swoim samochodem! a kto chce samochodem jechać i robić korki, niech płaci za parkowanie, nieważne skąd jest i po co jedzie do centrum. no i podstawowa rzecz : budowa parkingów park&ride by ci co nie są z lublina mieli gdzie odstawić swoje auta, bo przecież jakoś muszą do lublina dojechać, ale potem nie mają gdzie ich zostawić.. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pomysł trąci rasizmem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
" a to ktoś proponuje wciskać tramwaj na ul. Zieloną albo Kozią?? to by był rzeczywiście niezbyt mądry pomysł :D" a Kozią czy Zieloną jeżsżą autobusy czy trojelbusy, manipulatorze? Kto pisał o tramwajach na tych ulicach? Inne głąby wyśmiewają pomysł piszac o metrze czy ytamwaju wodnym. Dlatego Lublin będzie zawsze prowincjonalną popierdułką, bo jakiekolwiek realne pomysły są wyśmiewane, wyszydzane, torpedowane w myśl powszechnego tutaj NIEDASIE.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Proponuję zacząć od ustawienia parkomatu przy miejscach postojowych zajmowanych przez prezydenta, radnych i urzędników. Stawka niech będzie taka sama jak dla mieszkańców.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tramwaj dla Lublina, trolejbusY oddac do Chełma i/lub Zamoscia
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
CHCEMY TRAMWAJU W LUBLINIE !!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
taniej powinni płacić łysi od bandy łysego.spółka z Grudziądza ? czemu nie z Chin?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...