To jest absurd. Opłaty powinny wzrosnąć a strefa powinna być powiększona. Samochody z miasta WON. Aut w tym kraju jest za dużo. Trzeba je wywalać. Ruch radnych jest wstecznym, głupim i ZACOFANYM pomysłem. DebilizmMam nadzieję że w artykule jest mowa o zróznicowaniu a nie że będą niższe ceny od tych które są obecnie. Uważam ,że juz czas na podniesienie opłat . Należy również zmobilizowac słuzby aby niemozliwe sie stało cwaniackie i burackie parkowanie w płatnej strefie na zakazie i bez mandatu. To że cwaniacy nie dostają mandatów to jest tak jakby ktoś kpił z tych którzy płacą. potwierdza to tylko opinię że Polska to raj dla kombinatorów , przestępców i cwaniaków.
|
|
Jestem z LU tu płace podatki wszelkiego rodzaju więc pomysł z różnicą jest ok. Jasne że w Zamościu czy Chelmie ja zapłacę wiecej.
|
|
Absurdem jest propozycja tramwaju na wąskich ulicach śródmieścia.proponujesz metro, bo jesteś kompletnym ignorantem który w żałosny sposób próbuje sprowadzić temat ad absurdum - Ale nigdy nie jest za późno na nabranie wiedzy - poczytaj sobie co to tramwaj, a co to metroW Lublinie powinny być TRAMWAJE na wydzielonych torowiskach. Tramwaje są pojemne, jeżdżą bardzo szybko. Ukształtowaniwe terenu NIE JEST problemem - podobne górki co w Lublinie są też w Lizbonie, SanFrancisco, czy w OLSZTYNIE i tramwaj zbudowano. Urzędnicy otwórzcie wreszcie oczy na świat i patrzcie w przyszłość, a nie tylko w te gawniane troljebusy inwestujecie.A ja proponuję metro |
|
jestem z czechowa, placę tu podatki, to logiczne że mnie jest łatwiej wsiąść w autobus i podjechać do centrum, niż komuś kto przyjeżdza spoza miasta np do jakiegoś urzędu... dopóki nie ma park&ride to przyjazd spoza miasta i przesiadka w autobus to absurdalny pomysł. jak dla mieszkańców miasta będzie tańszy bilet za parkowanie, to nigdy korki nie znikna, nigdy się nie zmniejszą. trzeba stwarzać takie warunki, by zachęcać do jazdy rowerem, autobusem! zamiast tańszych biletów za parkowanie, zrobić tańsze bilety MPK! i więcej buspasów! by opłacało się jechać MPK, by każdy miał świadomóść że jak wsiądzie w autobus to szybko wszędzie dojedzie, a jak wybierze swoje auto to będzie stał w korku - to jedyna opcja by zachęcić ludzi do korzystania z autobusów czy rowerów. a ci co nie mogą ze względow róznych -zdrowotnych, z charakteru pracy - będą mieć luźniej na ulicach jak my co możemy przesiądziemy się do MPK. ale za to że jadą autem niech płacą za parkowanie - wszyscy - niezaleznie od tego gdzie mieszkają.
|
|
powtórzę jeszcze raz - poczytaj sobie co to jest tramwaj, jaką ma szerokość (podpowiem: np. pesa twist jest węższa od autobusu) i nie bredź że ulice które mieszą autobus/trolejbus nie pomieszczą tramwajuAbsurdem jest propozycja tramwaju na wąskich ulicach śródmieścia.proponujesz metro, bo jesteś kompletnym ignorantem który w żałosny sposób próbuje sprowadzić temat ad absurdum - Ale nigdy nie jest za późno na nabranie wiedzy - poczytaj sobie co to tramwaj, a co to metroW Lublinie powinny być TRAMWAJE na wydzielonych torowiskach. Tramwaje są pojemne, jeżdżą bardzo szybko. Ukształtowaniwe terenu NIE JEST problemem - podobne górki co w Lublinie są też w Lizbonie, SanFrancisco, czy w OLSZTYNIE i tramwaj zbudowano. Urzędnicy otwórzcie wreszcie oczy na świat i patrzcie w przyszłość, a nie tylko w te gawniane troljebusy inwestujecie.A ja proponuję metro |
|
a to ktoś proponuje wciskać tramwaj na ul. Zieloną albo Kozią?? to by był rzeczywiście niezbyt mądry pomysł :DAbsurdem jest propozycja tramwaju na wąskich ulicach śródmieścia.proponujesz metro, bo jesteś kompletnym ignorantem który w żałosny sposób próbuje sprowadzić temat ad absurdum - Ale nigdy nie jest za późno na nabranie wiedzy - poczytaj sobie co to tramwaj, a co to metroW Lublinie powinny być TRAMWAJE na wydzielonych torowiskach. Tramwaje są pojemne, jeżdżą bardzo szybko. Ukształtowaniwe terenu NIE JEST problemem - podobne górki co w Lublinie są też w Lizbonie, SanFrancisco, czy w OLSZTYNIE i tramwaj zbudowano. Urzędnicy otwórzcie wreszcie oczy na świat i patrzcie w przyszłość, a nie tylko w te gawniane troljebusy inwestujecie.A ja proponuję metro |
|
Ja wiem co to jest tramwaj. Wciskając dwa tory tramwajowe na Krakowskie czy 3-go maja zabrakó by miejsca nawet na jeden pas ruchu dla samochodów. Dwa razy się zastanów (jeśli potrafisz) zanim będziesz proponować takie durne pomysłypowtórzę jeszcze raz - poczytaj sobie co to jest tramwaj, jaką ma szerokość (podpowiem: np. pesa twist jest węższa od autobusu) i nie bredź że ulice które mieszą autobus/trolejbus nie pomieszczą tramwajuAbsurdem jest propozycja tramwaju na wąskich ulicach śródmieścia.proponujesz metro, bo jesteś kompletnym ignorantem który w żałosny sposób próbuje sprowadzić temat ad absurdum - Ale nigdy nie jest za późno na nabranie wiedzy - poczytaj sobie co to tramwaj, a co to metroW Lublinie powinny być TRAMWAJE na wydzielonych torowiskach. Tramwaje są pojemne, jeżdżą bardzo szybko. Ukształtowaniwe terenu NIE JEST problemem - podobne górki co w Lublinie są też w Lizbonie, SanFrancisco, czy w OLSZTYNIE i tramwaj zbudowano. Urzędnicy otwórzcie wreszcie oczy na świat i patrzcie w przyszłość, a nie tylko w te gawniane troljebusy inwestujecie.A ja proponuję metro |
|
no to nie bredź że ulice są za wąskie, tylko napisz po prostu że samochody są świętością najważniejszą i broń boże je poszkodować celem budowy wydajnej komunikacji miejskiej...Ja wiem co to jest tramwaj. Wciskając dwa tory tramwajowe na Krakowskie czy 3-go maja zabrakó by miejsca nawet na jeden pas ruchu dla samochodów. Dwa razy się zastanów (jeśli potrafisz) zanim będziesz proponować takie durne pomysłypowtórzę jeszcze raz - poczytaj sobie co to jest tramwaj, jaką ma szerokość (podpowiem: np. pesa twist jest węższa od autobusu) i nie bredź że ulice które mieszą autobus/trolejbus nie pomieszczą tramwajuAbsurdem jest propozycja tramwaju na wąskich ulicach śródmieścia.proponujesz metro, bo jesteś kompletnym ignorantem który w żałosny sposób próbuje sprowadzić temat ad absurdum - Ale nigdy nie jest za późno na nabranie wiedzy - poczytaj sobie co to tramwaj, a co to metroW Lublinie powinny być TRAMWAJE na wydzielonych torowiskach. Tramwaje są pojemne, jeżdżą bardzo szybko. Ukształtowaniwe terenu NIE JEST problemem - podobne górki co w Lublinie są też w Lizbonie, SanFrancisco, czy w OLSZTYNIE i tramwaj zbudowano. Urzędnicy otwórzcie wreszcie oczy na świat i patrzcie w przyszłość, a nie tylko w te gawniane troljebusy inwestujecie.A ja proponuję metro |
|
przypominają mi się lata 90te kiedy to na Słowacji w wielu hotelach czy pensjonatach były trzy ceny - najniższa dla Słowaków, wyższa dla Niemców i najwyższa dla wszystkich innych - czyli głównie dla nas. jakie trzeba mieć guano w mózgu by wymyślać takie rzeczy, tego nie dowiemy się nigdy.
|
|
dokładnie, to by było jednocześnie ostatczne zakończenie kariery Krakowskiego jako ścieku tranzytowego dla kierowców przemieszczających się od jednej dzielnicy do drugiej, co jest obecnie patologią na KP i 3Maja...a kierowcy ze wsttem do komunikacji miejskiej po zamknięciu KP dla aut i tak by mieli dogodny dojazd do ścisłego centrum przez ulice poprzeczne do KrakowskiegoW Lublinie powinny być TRAMWAJE na wydzielonych torowiskach. Tramwaje są pojemne, jeżdżą bardzo szybko. Ukształtowaniwe terenu NIE JEST problemem - podobne górki co w Lublinie są też w Lizbonie, SanFrancisco, czy w OLSZTYNIE i tramwaj zbudowano. Urzędnicy otwórzcie wreszcie oczy na świat i patrzcie w przyszłość, a nie tylko w te gawniane troljebusy inwestujecie.powinno być torowisko środkiem na KrakPrzedm i 3Maja a po bokach deptak - dla samochodów zostawić tylko ruch poprzeczny: ewangelicka-chopina i wieniawska-lipowa-racławickie |
|
A może tramwaj wodny. Po Bystrzycy.no to nie bredź że ulice są za wąskie, tylko napisz po prostu że samochody są świętością najważniejszą i broń boże je poszkodować celem budowy wydajnej komunikacji miejskiej...Ja wiem co to jest tramwaj. Wciskając dwa tory tramwajowe na Krakowskie czy 3-go maja zabrakó by miejsca nawet na jeden pas ruchu dla samochodów. Dwa razy się zastanów (jeśli potrafisz) zanim będziesz proponować takie durne pomysłypowtórzę jeszcze raz - poczytaj sobie co to jest tramwaj, jaką ma szerokość (podpowiem: np. pesa twist jest węższa od autobusu) i nie bredź że ulice które mieszą autobus/trolejbus nie pomieszczą tramwajuAbsurdem jest propozycja tramwaju na wąskich ulicach śródmieścia.proponujesz metro, bo jesteś kompletnym ignorantem który w żałosny sposób próbuje sprowadzić temat ad absurdum - Ale nigdy nie jest za późno na nabranie wiedzy - poczytaj sobie co to tramwaj, a co to metroW Lublinie powinny być TRAMWAJE na wydzielonych torowiskach. Tramwaje są pojemne, jeżdżą bardzo szybko. Ukształtowaniwe terenu NIE JEST problemem - podobne górki co w Lublinie są też w Lizbonie, SanFrancisco, czy w OLSZTYNIE i tramwaj zbudowano. Urzędnicy otwórzcie wreszcie oczy na świat i patrzcie w przyszłość, a nie tylko w te gawniane troljebusy inwestujecie.A ja proponuję metro |
|
Pomysl jest bardzo dobry. W tej chwili miasto jest 'zalane' samochodami spoza Lublina wiec na początek niech przyjezdni placa wiecej za parkowanie, a w kolejnych krokach miasto powinno rozwiazac problem tych samochodow spoza Lublina, ktore stoja w miejscach gdzie placic nie trzeba calymi tygodniami i zajmuja tym samym miejsca ludziom, ktorzy zyja i pracuja w Lublinie od lat. Studenci przyjezdzaja zlomami z okolicznych wsi, zostawiaja samochod na caly tydzien pod blokiem, w ktorym wynajmuja pokoj, po czym w piatek odjezdzaja po walówke na weekend. Wtedy miasto oddycha, jest latwiej zaparkowac. A w niedziele wieczorem horror powraca.
|
|
jak ktośwyżej napisał: tylko przesiadka w autobusy rozwiąże problem korków. zatem nie tańsze parkowanie ale tanśze bilety MPK i duzo buspasów, by była zawsze pewnośc że to autobusem dojedziemy na czas a nie swoim samochodem! a kto chce samochodem jechać i robić korki, niech płaci za parkowanie, nieważne skąd jest i po co jedzie do centrum. no i podstawowa rzecz : budowa parkingów park&ride by ci co nie są z lublina mieli gdzie odstawić swoje auta, bo przecież jakoś muszą do lublina dojechać, ale potem nie mają gdzie ich zostawić..
|
|
Pomysł trąci rasizmem.
|
|
" a to ktoś proponuje wciskać tramwaj na ul. Zieloną albo Kozią?? to by był rzeczywiście niezbyt mądry pomysł :D"
a Kozią czy Zieloną jeżsżą autobusy czy trojelbusy, manipulatorze? Kto pisał o tramwajach na tych ulicach? Inne głąby wyśmiewają pomysł piszac o metrze czy ytamwaju wodnym. Dlatego Lublin będzie zawsze prowincjonalną popierdułką, bo jakiekolwiek realne pomysły są wyśmiewane, wyszydzane, torpedowane w myśl powszechnego tutaj NIEDASIE.
|
|
Proponuję zacząć od ustawienia parkomatu przy miejscach postojowych zajmowanych przez prezydenta, radnych i urzędników. Stawka niech będzie taka sama jak dla mieszkańców.
|
|
Tramwaj dla Lublina, trolejbusY oddac do Chełma i/lub Zamoscia
|
|
CHCEMY TRAMWAJU W LUBLINIE !!!!!
|
|
taniej powinni płacić łysi od bandy łysego.spółka z Grudziądza ? czemu nie z Chin?
|
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|